Dagen!

Hejsan. Tänkte berätta lite om vad som hänt idag. Det började med att mamma väckte mig och så gtick jag upp 5 minuter innan vi skulle åka, så typisk mig haha.. Jaja, sen så trog vi ju till resturangen där vi praoar. Och såfort jag kom dit så satte jag mig vid datorn och efter ett tag kom Vanessa. Sen så serverade vi mat och Jasmine kom vid 12 och hon fick diska, hahaha. Sen så slutade vi så smånningom och då tyckte mamma och pappa att vi jobbat så bra så dom bjöd oss alla på go-kart. Det var sjukt kul, jag kom 1:a med 38 sekunder. Sen kom Vanessa med 55 sekunder typ. Och sist kom Jasmine med över en minut. Och det var faktiskt mitt rekord" Det bästa NÅGONSIN där är 33, grym jag är! Jaja sen körde vi hem Jasmine till henne och sen åkte jag och Vanessa hem till mig. Vi gjorde inte så mycket och sen kom ANT och Nelly. För er som itne vet så är ANT = Myrah. Och nu har jag Nelly och Vanessa hyrt ett rum på gården som vi ska sova på. Nu ska vi äta kylckling och pasta, sen drar vi ner. Tar nog lite bilder så får ni se imorgon! Puss hej leverpastej♥
Här bjuder jag på en GAMMAL bild. Puss..

Kommentarer
Postat av: Vilm@

hej, fin blogg, jag skulle gärna vilja att du gör en header till mig!! kram <3

2011-02-05 @ 17:07:54
URL: http://vilmacecilia.blogg.se/
Postat av: Vilm@

om man inte har msn då? :(

2011-02-05 @ 17:19:43
URL: http://vilmacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0