Gårdagen! :)

Hej, somsagt så skulle jag design lite. Men egentligen hinner jag inte blogga just nu men ja.. Kan väll slänga upp et inlägg för er! Jag tänkte börja berätta om kvällen igår. Somsagt så skulle vi ju ner till gården eftersom vi sov i 'hotellrummet'. Och det var riktigt mysigt, men sen drog vi till ica. Och köpte lite mys såklart! Men gissa hur dum jag är påväg hem? Ni ska bara veta.. Vi går förbi skolgården och den har en rutchkana ner i sandlådan. Men eftersom det regnat så mkt så var det fullt med vatten där. Och så dum som jag är så går och jag sätter mig på rutchkanan och tänker åka. Men så tvekar jag lite och så säger Vanessa att jag ska åka nu annars går dom. Och vet ni vad jag gör? Jag åker inte.. Haha skoja, jag åker ner! Och jag tänkte egentligen stoppa med fötterna men det var för hallt så jag åkte rakt ner i vattnet och hela jag blev dygnsur. Fast det var ett + också! Det var sjukt roligt, haha. Vanessa filmade så jag ska lägga upp videon såfort hon lagt upp den! Haha och sen så gick jag upp och dushade och lite så. Vid 12 tiden kom mamma hem och då dorg vi ner till rummet vi skulle sova i. Så bäddade vi och pratade till typ 2. Och sen somnade vi. Och det var faktiskt riktigt mysigt.. Jaja. Och sen så hände det ju inte så mycket eftersom vi sov. Och ja, det var det, slänger snart upp ett inlägg om vad jag gjort idag + bilder. Nu kommer det lite bilder från igår..
Rummet:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lite bilder från gårdagen bara.. :)
Puss puss hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0