Idag!

Hej, igen.. Haha. Idag så började det med att jag vaknade. Och det var pga Nellys iphone som pep 24/7.. Sen så gick vi upp eftersom nyckeln till rummet skulle vara inne innan tolv. Så vi gick och lämnade den. Och när vi skulle åka ner så gömde sig Vanessa av någon  konstig anledning så vi åkte ner. Sen när vi skulle gå ut så hörde vi hur Vannesa ropade 'hallå' men vi skulle skoja med henne så vi gick hem till mig. Sen så kom Vanessa och lämnade mina saker och åkte sen hem. Och sen gjorde jag och Nelly i ordning oss och lite sånt. Sen så bestämmde vi oss för att åka till slottskogen och ta en liten promenad. Men vi stanande bara i 5 minuter och åkte ist till världskultursmuseeuemet. Där kollade vi runt lite och sen så åkte vi ju hem. Men vi gick av några hållplatser innan så vi gick hem bara för att få frisk luft. Och så säger jag till Nelly att vi kan ta en genväg förbi skansenkrona. Så vi går upp där och jag trodde mitt hjärta skulle poppa ut för jag halkade hela tiden. Och för dom som vart där så vet man ju att det är välldigt högt upp! Men så det var skitläskigt, och sen när vi skulle gå ner så hittade vi ingen nerväg. Det var is ÖVERALLT och vi hade vart där i typ två timmar. Så tillslut kom min syster för att hjälpa oss. Men så tar Nelly och Emma(min syster) en väg som jag inte kunde ta eftersom jag hade hunters och för den delen har jag höjskräck. Så jag tar en annan väg, gissa vilken? Jo den vi kom ifrån -.-.. Jaja, sen så kom jag ner men hittade inte Nelly eller Emma så jag gick hem och kollade. Och efter ett tag kom Emma och Nelly hade åkt hem för hon hade typ skadat benet. Stackarn. Så ja, sen så gjorde jag ju inte så mycket. Sitter för det mesta och designar, orkar inte kolla på Melodifestivalen. Det är inte riktigt något för mig. Jaja . Nu kommer bilder!
Superful bild..
Jag ser ut som en hund, ja..
hihihih
Ja, såhär högt upp var vi och jag var nära på att ramla ner flera gånger.. O herre gud.. Och vi gick fär på isvägen :/
Det var det, nu orkar jag inte ladda upp mer bilder. Det var för många, har typ 1000 till. Puss Ida♥

Kommentarer
Postat av: vanessa

ifall bilden esuperful vrf lägger du upp den dåå ??

2011-02-06 @ 02:40:07
URL: http://vanessay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0