Jag upptaderar när jag kan!

Nyvaken! Somsagt har min dator virus men jag använder jobb-datorn. Och tro vad du vill! Men saken är endå den, gillar du inte min upptadering och det jag skriver? Läs inte bloggen då, jag har inte tvingat dig. Och jag upptaderar så ofta jag kan bara att det är mycket att upptadera på JB bloggen med. Men endå så förstår jag er, men jag vill inte upptdera på min dator eftersom den har virsu och då kan MIN blogg få virus. Och då får alla som besöker den virus, och det vill jag inte ska hända. Så hoppas ni förstår, och förlåt att jag täcker mitt ansikte på typ alla bilder. Men jag är en osminkad tjej just nu.. OCH nyvaken! Puss Ida♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0