Justin Bieber mix!

Sitter och lyssnar på en Bieber mix på Youtube och låtarna får mig bara att må dåligt just nu. Fråga mig inte varför. Men idag så har inte hänt så mycket, jag Vanessa , Ida och Emma körde bowling. Jag var den enda som körde utan sånna där staket så att bollen inte åkte utanför så jag låg sist. Sen när vi skulle köra dom 4 sista gångerna så satte jag på det, och gissa vad? Jag som låg sist med skit låga poäng låg plötsligt 2:a. Japp, där ser man! ;) Haha är man bäst så är man. Sen så gick vi och åt lite och det smackade väll sådär, tog en plankstek. Sen så pkte ja och Ida och även min dumma syster Emma hem och Mamma och co åkte till Usit, en retsurang. Och ja, nu sitter jag och lyssnar på den dära jävla Bieber mixen som just nu är Love Me. Och så har jag lite kul med kameran, haha.














HAHAHAHAHAHAHAH


















Haha öhm.. Jaja, Puss Ida♥

Kommentarer
Postat av: Sosse

host vi bad om Justin Bieber bildbomb, inte Ida bomb.. host

2011-02-14 @ 02:46:29
Postat av: Cassie

Fan vad fint hår du har? DET ÄR JÄTTE LÅNGT JUH!! Och jag älskar dig blogg xd' HHIHI

2011-02-14 @ 12:04:29
Postat av: Johanna E

deisgn snälla? :) <3

2011-02-14 @ 16:58:56
URL: http://llovejohanna.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ida är fin (:

hur får du så långt hår?;oo

2011-02-14 @ 19:18:24
URL: http://slostickanz.blogg.se/
Postat av: amel

Hejö

Vad jag vet så e det inte så snällt att kalla någon störd till någon man inte kännerä

Jag blev ganska ledsen och det ssårar:'(

Så du kann gärna låta bli att säga sådana saker:-D

Kram amel

2011-02-15 @ 10:50:07
URL: http://fashionamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0