Prao idag!

Hejhej. Precis som alla andra dagar denna veckan så har jag haft prao. Eftersom vi har 'praovecka', haha. Jag kom precis hem från resturangen eftersom vi slutade kvart i 2 idag. Lyx! Just nu så sitter jag mest och väntar på Vanessa & Jasmine som ska logga in på FaceBook och sen bär det av till underbara Friskis och Svettis. Elr inte.. Haha iaf, får se om jag tar med kameran. Ni kanske ville se hur det ser ut där och så? Men det jobbiga är att jag måste ta en massa bilder.. Men jaja, vad gör man inte för er. Eftersom jag hört att om bloggen ska bli intressantare så ska man ha mycket bilder? Så det får jag väll stå ut med. Haha, nu låter jag som en surkärring. Men jaja, bloggar lite mer senare. Puss Ida♥
En /ful/ bild bara..


♥+♥=♥

Kommentarer
Postat av: Ida Bieber ya know, love ur novel!!!

Kan du inte skriva lite om dig själv? :)

2011-02-02 @ 14:37:33
Postat av: Josefine eriksson.

Vem är du? Hon blonda elr brunetten??

2011-02-02 @ 14:43:50
Postat av: Julia, en dröm om sagor.

Gör du gratis designer??

2011-02-02 @ 14:44:36
URL: http://juliasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0